Wednesday, June 22, 2011

EMAS 999 di EMAS baru - New GOLD

Salam sejahtera,
Hari ni saya cuba nak berkawan dengan EMAS.
Semalam tengok kat Stock Market news, pergerakkan
Dow Jones agak "panas". Semua kaunter menjunam.

IEA lambak kan Minyak dunia 600juta barrel untuk 30 hari.
Alasan nya pasal nak stabilkan supply minyak kesan
dari putusnya bekalan dari Libya.
Rega minyak pun merudum.
EMAS atau GOLD pun terjun.

Sebelum ni pun dah dua bulan, saya dok perati
turun naik rega EMAS ni.
Study jugak lah sikit sikit.
Asyik dok naik je.......... syok jugak.

Entah macam mana, tergerak hati nak mula
melabur. Kontek lah member yang dah beli
GOLD ni. Terus pi LOCK price.

Rasa nya, inilah masa yang sesuai.

Lalu bermula lah kesah baru saya bersama EMAS..
Sekian.
Wassalam

No comments:

Post a Comment